.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر ارشاد سخنران همایش ششم بهمن در آمل

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از سخنرانی وزیر ارشاد اسلامی، در همایش بزرگداشت ششم بهمن آمل خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازی مهر، حجت الاسلام عباس علی ابراهیمی گفت: با توجه به اهمیت این رویداد حماسه ساز، سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنران این همایش باشکوه خواهد بود.

وی افزود: با توجه به نزدیکی یوم الله ششم بهمن حماسه اسلامی مردم شریف این شهرستان که دلیرانه با تقدیم 40 شهید شجاعانه از نفوذ و پیشروی دشمنان ایستادگی کرده و کمتر از 24 ساعت شهر را از وجود کور دلان پست مایه پاکسازی کردند.

ابراهیمی گفت: بر این اساس ستاد گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 این شهرستان از 30 دی ماه برنامه های متنوعی را از قبیل برگزاری 60 همایش و برنامه و افتتاح بیش از ده پروژه عمرانی را در سطح شهرستان و روستاهای حومه تهیه و تدارک دیده است.

وی افزود: مراسم گرامیداشت شهدا و حماسه غرور آفرین شهدای ششم بهمن و شهدای ترور استان، پنجم بهمن بعد از نماز مغرب وعشا، سخنرانی محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلی برگزار می شود.

در سحرگاه ششم بهمن سال 1360، گروهی از منافقان کوردل از جنگلهای شهرستان آمل به قصد تصرف آمل به این شهر حمله کردند که مردم این شهرستان با حمله جانانه و ایستادگی در مقابل آنها، در چند ساعت این توطئه شوم آنان را پاسخ و مجاب به فرار آنان شدند.
در این حماسه جاویدان که هر ساله از سوی مردم آمل گرامی داشته می شود، 40 نفر از مردم آمل به شهادت رسیدند و تعدادی هم مجروح شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.